MTB staze u BiH

Ilidža-Brezovača-Golo brdo

Golo brdo je jedan od vrhova planine Igman, i kota koja se vidi iz skoro svih dijelova Sarajeva. Samim tim i pogled sa Golog brda na grad mora biti dobar
Vožnja iz grada na Golo brdo smatra se poludnevnom vožnjom i kao takva se preporučuje početnicima za sticanje kondicije.
Zbog relativno rijetke vegetacije, najveći problem sa ovom vožnjom je (skoro redovno) sunce i manjak vode. Zbog toga preporučujemo da ponesete dovoljno napitaka a da zalihe vode obavezno obnovite u planinarskoj kući Brezovača.

Tura polazi sa Ilidže, iz Velike aleje. Nakon Stojčevca, nastavlja se uzbrdo dobro poznatim ratnim igmanskim makadamom. Na Borovcu umjesto lijevo za Hrasnički stan, nastavljamo pravo prema Kabalovu. Kada dođemo do asfaltne ceste Hadžići-Igman, nastavljamo desno nizbrdo jedan kilometar do partizanskog groblja na Brezovači. Tu se odvajamo desno na sporedni put i pratimo ga sve do vrha Golog brda.

OPREZ!!! Područje Golog brda je u porteklom ratu bilo poprište najžešćih bitaka pa je lokalitet prepun mina. Iako je rizično područje ograđeno, naglašavamo neophodan oprez i napominjemo da ne napuštate utabani makadamski put. Samo tako ne dovodite sebe i ljude oko vas u životnu opasnost.

Interaktivna mapa dionoce:

mekee
Za život i provod zaradjuje kao programer. Vozi srebreni FS bajk i rijetko ga pere.