Lago di Garda 2010

Lago di Garda 2010 – Dan 5.

Bili smo u dilemi da li postavljati “izvještaj” za Dan 5 ili ne, jer bicikle nismo ni pogledali a kamoli vozili ih. Kad se u tri dana popnete na više od četiri hiljade visinskih metara sasvim primamljivo zvuči ideja da malo pogledamo “odozdo”, sa zemlje, da prošetamo gradom i osjetimo kako izgleda i lagani odmor. […]

Lago di Garda 2010 – Dan 4.

Umorni od grandiozne ture prethodnog dana, danas smo se odlučili za uživanje. A u čemu bi drugo bajkeri uživali ako ne u pogledu s 2.060 metara na snijegom prekrivene Dolomite i u dvadesetak kilometara spusta single-track stazom.Uz to, savladava se visinska razlika od dvije hiljade metara. Biramo planinu za danas: Monte Altissimo. Mmmmmm!

Lago di Garda 2010

Lago di Garda 2010 – Dan 3.

Danas je bio dan iz snova. Njemački “Biker magazine” je turu na Tremalzo proglasio jednom od najljepših u Europi. Možda ima dužih, opasnijih ali ovako raznovrsnu, dinamičnu, jednostavno – lijepu turu u životu nismo vozili. Toliko toga, s pravom je Ervin, vozeći se ka hotelu pitao: “Pa, kako ćeš napisati izvještaj?”

Lago di Garda 2010 – Dan 2.

Buđenje u osam. Već prvi pogled na hotelski bazen je bio obećavajući: površina vode mirna, u njoj se ogledaju oblačići kroz koje se nazire plavo nebo. Kiše ni na vidiku. Za pola sata već je izbilo sunce pa je vožnja autima do mjesta Garda odakle kreće naša današnja tura bila puna vedrog raspoloženja. Usput smo […]

Lago di Garda 2010

Lago di Garda 2010 – Dan 1.

Lago di Garda je jezero dugačko preko 50 kilometara, okruženo Alpama, na njegovim rubovima su tipični stari italijanski gradići, ali za razliku od običnog turizma, ovdje se dolazi na aktivan odmor. Jezero i njegovo okruženje je raj za surfere, planinare a cijeli kraj se smatra jednom od najboljih svjetskih destinacija za biciklizam. Ovih dana petočlani […]