BH scena Takmičenja

XC maraton “Discover Laktaši 2015”, 6.9.2015

11707959_10207389512197564_4151844675608171819_o

06.09.2015. Biciklisticki klub Laktaši drugi put za redom organizuje MTB maraton pod nazivom “Discover Laktasi 2015”. Start maratona odrzava se na dobro poznatoj lokaciji kod Italijanske crkve u Rijecanima pored Laktasa sa pocetkom u 11 casova.

Kako doci: ukoliko idete iz pravca Gradiske ici starom cestom do semafora u centru Laktasa, tu skrenuti desno, na sledecem semaforu pravo i pratiti table MTB pored puta na skretanjima do Italijanske crkve. Iz pravca Banja Luke isto, samo na semaforu u centru skrenuti lijevo.

[box type=”download”]Preuzmite Oficijelne propozicije 2. MTB maratona DISCOVER LAKTAŠI 2015 [/box]

Takmicari ce biti podjeljeni u 4 kategorije i to: juniori do 18 godina, seniori od 18 do 35, masters preko 35 godina i zene sve zajedno. Za sve kategorije su obezbjedjene robne nagrade, za prva 3 mjesta po kategorijama dobivaju se medalje i zahvalnice, a za ukupnog pobjednika, odnosno prvo, drugo i trece mjesto obezbjedjene su novcane nagrade.

Startnina iznosi 10 km (5 € ) placa se na dan starta maratona. U startninu ulazi startni broj, mapirana i obiljezena staza, pice i hrana na kontrolnim tackama (banane, narandze, bonzite, voda) kojih ce biti 3 rasporedjene na stazi. Sama staza je kombinacija utabanog makadama i sumskih single track-ova i duga oko 40 km. Tacni detalji oko staze uskoro!!

Na stazi ce biti profi fotografi koji ce se potrude da naprave slike za dugo sjecanje. Nakon voznje za sve ucesnike obezbjedjen je rucak, a nakon toga nastavak druzenja uz DJ-a 🙂

Svi ucesnici ce morati potpisati izjavu da voze na vlastitu odgovornost, a maloljetni ucesnici mogu startati samo uz pratnju roditelja ili potpisanu roditeljsku saglasnost.

Maraton se vozi na MTB biciklima (26, 27'5 ili 29”) koji moraju biti tehnicki ispravni, kaciga je obavezujuca za sve ucesnike.

Sportski pozdrav i vidimo se na stazi!

mekee
Za život i provod zaradjuje kao programer. Vozi srebreni FS bajk i rijetko ga pere.