MTB staze u BiH

Velez: vrh Brasina

Opis ture:

Nasa mala ekspedicija kombinirana od Mostarskih i Sarajevskih biciklista krenula je iz samog Mostara, sa magistralnog puta M-17 na nekih 100tinjak mnv. No, vrh Brasina, koji nam je bio cilj, propinje se do 1894 m n/v. I to sve za nekih 24 kilometra uspona i isto toliko spusta po hecegovackoj goleti. Sunce przi cijelim putem, nema ni trunke hlada. Do Podvelezja vodi poznati uspon asfaltnim serpentinama, no, kad se napuste posljednje kuce i krene u osvajanje samog vrha otkrije se sva surovost i ljepota ove planine.

Makadam koji vodi ka vrhu je ustvari neka vrsta neodrzavanog kamenjara kojim se nekad vozilo terenskim vozilima. Sada je to put koji je najlakse i najbezbolnije proci “sa biciklom” nego “biciklom”.
Uz podatak o ukupnom visinskom usponu od 1802m na samo nekih 25km, ova tura se definitivno svrstava u red najtezih koje su vozene do sada (Maj 2009.).
Zbog geografskog polozaja i konfiguracije terena, preporucuje se samo kondiciono spremnijim vozacima i to u proljetne dane, najkasnije pocetkom ljeta. Obavezno voziti za lijepog vremena jer zbog karakteristicnog polozaja i izlozenosti buri i jugu, na Velez se nije moguce popeti kada puse jak vjetar.

Pogledajte i galeriju fotografija sa voznje na vrh planine Velez, Brasinu.

Karakteristika terena

Profil ture

Mapa dionice:

(za vise detalja i opisa kliknu ti na ikonice)

mekee
Za život i provod zaradjuje kao programer. Vozi srebreni FS bajk i rijetko ga pere.
http://www.mtb.ba

2 Replies to “Velez: vrh Brasina

  1. Veliki pozdrav!
    Svaka cast na svemu do sada napravljenom.
    Gledajuci ove opise tura, kontam da ne bi bilo lose napraviti neku “printabilnu verziju” svake ture, tako da se za svaku turu moze isprintati mapa, slika svake raskrsnice i uputstva..
    Ovo se moze naravno uraditi i sada, sa malo vise truda, ali bi bilo puno korisnije kada bi to vec bilo gotovo i spremno za printanje.

    Fele

  2. Jako dobra sugestija, medjutim tu je problem kako to sve “strpati” na neke podnosljive dimenzije papira a opet dovoljno vidljivo da bude?…

    Trenutno je u fazi testiranja ideja da se maksimalno pojednostavljena verzija ovih uputstava za skretanje na raskrsnicama i toponima objedini u neku formu wap stranice vidljive na mobilnom telefonu. Na ovaj nacin bi svaki iole tehnicki pismeniji korisnik mogao u svakom trenutku imati uputsvo “na dlanu”.

Ostavi komentar

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.