Aktuelno

DH report: Fortica, Mostar, 24.03.2012.

Nova DH sezona je već uveliko počela. Pored Svjetskog i Europskog kupa u kojima će biti luđe i napetije nego ikada, gdje je sve napredovalo na nevjerovatno visok nivo, tu su i pomaci na BiH Downhill sceni. Ove godine smo imali, a nadamo se da ćemo imati i iduće godine, još jednu utrku pored Valtera. U sklopu Škoda XC lige, kolege iz Mostara (BK Mostar) su organizovale revijalnu DH utrku na brdu Fortica, iznad Mostara. Meni lično se svidio teren jer nisam mogao ni predpostaviti da bi mogli u skorije vrijeme imati takmičenje na nečemu drugom osim korijenju i zemlji.

Već par godina u koriste se samo staza u Bihaću i dvije staze u Sarajevu. Naravno, hercegovački krš, krupno oštro kamenje i pijesak su nešto najnepovoljnije za bicikl ali i pravi izazov za budući BiH Downhill kup. Pošto je utrka bila revijalnog karatera, nisu se ni trebali ni moglo očekivati neki odlični uslovi, ali su mostarci ipak zadovoljili ono što je bilo potrebno za sigurnu i mirnu vožnju te pokazali da imaju potencijala za dalje. Iako sa nedostatkom iskustva, staza je bila trasirana poprilično dobro, obilježena trakom sa jedne strane i nudila dosta izazova za mlađe vozače što je odlično za razvoj takmičarskog aspekta discipline.

Ono na što bih ja skrenuo pažnju za ubuduće je dužina staze i par tehnički zahtjevnijih elemenata u šta sam uvjeren da postoje na onakvom terenu. Takodjer, u svrhu dizanja nivoa takmičara i takmičenja, trebalo bi odraditi dvodnevni događaj sa svim normalnim stvarima koje idu uz jednu DH utrku. Opet napominjem, vrlo dobra organizacija za revijalnu utrku, ali iduće godine treba pristupiti puno ozbiljnije da bi bili korak bliže ostvarivanju BiH kupa od bar 3 utrke.

Ja sam, kao i uvijek, prevoz našao u zadnji čas pa nisam stigao fino pogledati teren i možda dati neki pametniji savjet organizatorima. Oprostit će mi, noć prije, kao svaki ozbiljan racer, sam “zaglavio” na koncertu, osigurao prevoz i pakovao stvari te ujutru krenuo na utrku :). Dobro, nije bila tolika frka jer sam čitavu zimu trenirao i to mjerenje vremena mi je došlo kao test. Zvanični dio je počinjao u 12h, do tada su se svi već spustili par puta. Sve skupa 20 učesnika od kojih su dvije ekipe Istrani i Splićani. Svaka čast momcima i dijevojkama što su potegli toliki put da bi došli na revijalnu utrku.

Službeni rezultati:

11 Toni Mereklin BK MTB Istra Pazin 00:03:03,22
12 Edin Ćehović / 00:03:04,16
13 Asmir Pehlivanović BK Bihać 00:03:05,66

Ja sam odradio četiri spusta, naučio stazu i zadnji spust isprobao race run. Kao što sam na početku rekao, teren je pun oštrih stijena i pijeska što ne prašta greške, tako da je u finalu bilo dosta padova te je bilo potrebno dosta iskustva i pametne vožnje za pobjedu. Iskreno, tu sam došao samo da istestiram sebe, nisam se nadao pobjedi. Bio sam fokusiran na druge stvari ali izgleda da se zimski trening isplati i više nego sam očekivao. Prva utrka, prva pobjeda. Dalje ćemo vidjeti. Slijedi UCI C2 u Buzetu i Pakracu te pripreme u Les2Alpes-u gdje se u to vrijeme održava MTB festival „Crankworx“ te pripreme u jednom od najboljih bajk parkova u Europi, talijanski Pilla bike park, odakle će te također dobiti izvještaje.

Sada odoh na zasluženi vikend u Sniježnoj kući na Rujištu koji su mi kao nagradu za prvo mjesto uručili organizatori utrke Fortica DH, BK Mostar.

P.S. Ovom prilikom bih se zahvalio Zlatanu Kurti i Senadu Bajriću za podršku na utrci te Ninoslavu Ružički na uručenom zimskom programu treninga.

Do idućeg izvještaja,
keep on riding!

Saša Abazović

mekee
Za život i provod zaradjuje kao programer. Vozi srebreni FS bajk i rijetko ga pere.