Testovi bicikala i opreme

Adidas Terex PRO

Da li će Hans Rey bolje voziti bicikl sa kvalitetnim naočalama? Neće naravno, ali će svjetski šampion i jedan od najpoznatijih biciklističkih avanturista rado koristiti najbolji proizvod. Pogađate, Hans Rey nosi naočale Adidas.

Zahvaljujući kompaniji FK Company d.o.o. i poslovnicama Optika Loris, ekskluzivnom zastupnik Adidas programa naočala za BiH, imali smo priliku probati njihov top model, naočale Terex Pro, namijenjene širokom spektru onih koji vrijeme provode u prirodi. Bilo da ste na biciklu, skijate, bavite se ekstremnim alpinizmom ili jednostavno šetate u prirodi, Terex Pro će zbilja udovoljiti svim zahtjevima.

Terex Pro ima moderan dizajn, nešto robusnijeg je izgleda, sa širokim ručkama na kojima je vidno istaknut logotip Adisasa. Moguće je birati između više boja okvira kao i dizajnerskog detalja u vidu diskretne dopunske boje na ručkama. Uz naočale standardno dolaze tamna stakla, rezervna “anti fog” stakla za maglu i kišu, štitnik za nos, traka za glavu i okvir sa spužvicom za lice koji se može skidati.

 

Okvir naočala je izrađen od patentiranog SPX materijala, kombinacije plastike i gume koja je izuzetno lagana, savitljiva i elastična što omogućava izvrsno prianjanje uz lice, a obradovat će  one manje pažljive jer se okvir neće tako lako slomiti. Gurnete li ga u ruksak ili vam ispadne na oštar kamen, stekli smo dojam, okvir će ostati “neozlijeđen”. Dokaz tome je i reklamni spot u kojem dječak baca naočale drugom sa udaljenosti od dvadesetak metara, ovaj ih ne uspijeva uhvatiti i one padaju na kamen, naravno bez ikakvih oštećenja.

Nije samo okvir izdržljiv, ono što smo primijetili su i stakla izrađena od posebne vrste polikarbonata. Ona su nešto tvrđa od okvira, ali i dalje savitljiva do određene granice. Naravno, površina je urađena tako da se ne može izgrebati u uvjetima uobičajene, svakodnevne upotrebe.

Kad prvi put uzmete naočale Adidas Terex Pro u ruke, zvuči pomalo čudno, ali poželite da prelistate uputstvo za rukovanje. Toliko je, naime, modularnosti i podesivih elemenata da jednostavno ne možete sve da ih otkrijete pri prvom pogledu. Krenimo redom.

Uz naočala dobijete i dodatni dio, spužvasti okvir što služi kao tampon između lica i okvira koji se po potrebi može skidati. Ukoliko vam smeta znoj, spužva će se pokazati idealnom zaštitom. Ukoliko skijate, spužva će začas od naočala načiniti “brile”. Ako šećete gradom ili vam spužva ne treba, skida se vrlo jednostavno uz toliko poznati “klik”.

Nosnik je takođe stvar koja se lako postavlja ali valja naglasiti da ga je moguće podešavati prema obliku vašeg nosa. Idealna stvar kojom će svako pronaći poziciju naočala kakva mu odgovara.

 

Modularnost i promjena položaja omogućena je i ručkama podesivim u čak tri položaja čime se mijenja ugao naočala. Ovo je naročito značajno za bicikliste jer, recimo, jednu geometriju je moguće koristiti po ravnom i uzbrdo, a brzim promjenom ugla ručki naočale se prilagođavaju vožnji nizbrdo kada vam treba drugačije vidno polje. Gornji rub okvira naočala moguće je podići i iznad obrva, što je zbilja korisno pri vožnji bicikla nizbrdo. Takođe, ručke se skidaju jednostavnim klikom i umjesto njih je moguće postaviti traku koja ide oko glave (ili kacige) izrađenu sa gumenim tamponima za bolje prijanjanje. Skijaši će tako dobiti izvrsne, lagane brile, a oni skloni ekstremnim pokretima bit će sigurni da im naočale neće spasti s glave.

 

Valja naglasiti i Adidasov patentirani Clima Cool sistem ventiliranja koji u saradnji s “anti fog” staklima praktično rješava problem zamagljivanja. Provjetravanje je izuzetno dobro sa ili bez spužvaste trake u što smo se uvjerili već prvi dan korištenja: krećući se uzbrdo izbijale su nam graške znoja na lice, ali naočale uopšte nisu maglile ni na suncu ni u hladnim, šumovitim dijelovima. Uz to, toliko su lagane da i zaobravite da ih imate na licu.

Naočale Adidas Terex Pro dolaze u nekoliko boja i sa više vrsta stakala. Oznaka LST i boja naljepnice određuju da li je riječ o staklima koja daju veći kontrast, više ili manje propuštaju sunca ili su fotoosjetljiva, dakle promjenjiva u odnosu na spoljašnje uvjete. Drugim riječima na jakom suncu stakla će biti nešto tamnija, a ukoliko je oblačno vrijeme i nedostaje svjetlosti i stakla će postati nešto svjetlija. Izbor je prepušten kupcu i njegovim potrebama, a naravno, moguća je nabavka i dopunskih stakala kao i svih ostalih komponenti.

Za one koji nose dioptriju Adidas Terex Pro naravno ima rješenje. Moguća je ugradnja dioptrijskih stakala, bilo direktno kao dioptrijska tamna stakla za zaštitu od sunca, bilo kao dopunska koja se po potrebi mogu i skidati jer su ugrađena na posebnom okviru. U svakom slučaju još jedna modularnost Adidasa koji je mislio i na ovu grupu korisnika.

[box type=”info”]
Ono što posebno može obradovati kupce u BiH je strategija distributera po kojoj su cijene identične ili čak osjetno niže u odnosu na Europu ili Ameriku. Naočale Adidas Terex Pro u SAD koštaju oko 300 dolara, u Austriji 289 EUR-a a cijena u prodavnici Optika Loris je 383 KM. Međutim, pravo iznenađenje tek predstoji: ovih dana je u toku sezonsko sniženje cijena po kojem je Adidas Terex Pro moguće nabaviti za nevjerovatnih 200 KM. Za proizvod na kojem stoji logotip vrhunske kompanije i oznaka “Made in Austria” ovo je zbilja nezamislivo niska cijena. Naravno, sniženje se odnosi i na ostale, jeftinije modele, od kojih je Evil Eye posebno omiljen među biciklistima i koji često viđamo na utrkama Toure de France ili Giro d’Italia.

Optika Loris svoje proizvode nudi u prodavnici kod stadiona Grbavica i u BBI centru u Sarajevu, kao i u mreži svojih partnerskih trgovina.

Kontakt: info@optikaloris.ba
[/box]

 

PR Optika Loris

 

mekee
Za život i provod zaradjuje kao programer. Vozi srebreni FS bajk i rijetko ga pere.
http://www.mtb.ba

5 Replies to “Adidas Terex PRO

  1. Prodavacica nije sigurna da za datu cijenu dolazi sve sto je poispadalo iz kutije, morala je konsultovati strucnijeg kolegu :-). Odlicne naocale fakat, nisam puno razmisljao. A oni u “Lorisu” bi Vas trebali pogurati zbog uspjesne reklame :-).

Ostavi komentar

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.